Rode Kruis Ziekenhuis - Afdelingssecretaresse Unit OK
Overslaan naar content

Afdelingssecretaresse Unit OK

  • Op locatie
    • Beverwijk, Noord-Holland, Nederland
  • Ondersteuning en administratie

Werken bij het RKZ

Heb jij altijd alles onder controle als secretaresse op het gebied van administratie en planning? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Afdelingssecretaresse Unit OK

 

24-32 uur per week

 

Accuraat, doortastend en proactief

 

Waarom deze baan bij het RKZ?

Werken bij het Rode Kruis Ziekenhuis is meer dan zorg verlenen. Bij het RKZ streven wij naar de beste patiëntenzorg, maar ook naar het zijn van een plek, waar patiënten, medewerkers en de gemeenschap zich gezien, gehoord en gewaardeerd voelen. Ons ziekenhuis verbindt zich en werkt samen met andere instellingen om de zorg continu te verbeteren en heeft haar expertise onder meer in hoogwaardige brandwondenzorg. Onze zorg draait om mensen. Wij geloven in betrokkenheid, samenwerking en ontwikkeling. Hier ben je geen nummer, maar een gewaardeerd lid van ons team. Samen werken we aan een open cultuur, professionele groei en aandacht voor elkaar. Werken bij het RKZ betekent deel uitmaken van een persoonlijke en op de toekomst gerichte organisatie, waar jij het verschil kunt maken.

 

Dit is jouw baan

Samen met je collega-secretaresse ondersteun je de OK unit op secretarieel, administratief en organisatorisch gebied. Denk aan correspondentie, agendabeheer, de voorbereiding en de uitwerking van notulen en presentaties. Naast deze voorkomende taken ben je in het bijzonder verantwoordelijk voor het verzorgen van het applicatiebeheer van de verschillende software systemen. Je fungeert als vraagbaak met betrekking tot het gebruik van deze systemen.
Tevens verzorg je de vergaderingen van de OK Raad en het werkoverleg van de OK Unit.

De vergadering van de OK Raad wordt 1 x per 6 à 8 weken aan het einde van de dag gehouden.

Door je cruciale rol in de organisatie is het noodzakelijk dat je op de hoogte bent van de meest recente ontwikkelingen op jouw vakgebied en bijbehorende verantwoordelijkheden. Als secretaresse van de OK-afdeling ben je dus een spin in het web in het kloppende hart van onze eenheid. In principe werk je dagen van 8 uur. De werkdagen zijn in overleg met je collega van het secretariaat.

 

Kortom, dit ben jij:

Jij bent een accurate, sociale en communicatief vaardige secretaresse die voor minimaal 24-32 uur per week beschikbaar is. Als secretaresse weet jij als geen ander om met creatieve oplossingen te komen bij agendaplanning, acute situaties en andere ondersteunende taken.


Dit wordt jouw team:
Onze afdeling bruist van energie, ervaring en ontwikkeling. Met een team waarin jong talent en ervaren professionals nauw samenwerken. Wij zijn een dynamische afdeling die wendbaar en innovatief is. Op de OK wordt snel geschakeld en gehandeld. Als onmisbare schakel is de secretaresse een sleutelrol. De secretaresse voor structuur, overzicht en continuïteit. Zij houdt de lijnen kort, de agenda strak en de communicatie helder. Daarnaast heerst er een informele sfeer waar gezelligheid centraal staat.

 

Jij krijgt van ons:

💰 Aantrekkelijk salaris: Volgens CAO schaal 40, maximaal € 3.805,= bruto per maand (o.b.v. 36 uur, afhankelijk van opleiding en ervaring).

🎁 Eindejaarsuitkering: 8,33%.

📅 Contract: 1 jaar, met uitzicht op een vast contract.

💼 Pensioenregeling: Bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn, met een gelijke inleg van 50% werknemer en 50% werkgever.

🚆 Goede bereikbaarheid: Station Beverwijk (en busstation) op 7 minuten loopafstand, gratis parkeren dichtbij het ziekenhuis.

🚴♂️ Fietsplan: Mogelijkheid om een fiets via het belastingvoordeelplan aan te schaffen.

🏋️ Bedrijfsfitness: Toegang tot fitnessfaciliteiten zodat jij gezond en fit kunt blijven.

(€) Meerkeuzesysteem secundaire arbeidsvoorwaarden: zoals bruto-netto reiskostenvergoeding, Mobile Device regeling.

🎫 CompanyPass: Profiteer van exclusieve kortingen bij lokale winkels en restaurants tot wellnessresorts, attractieparken en bioscopen.

📈 Ontwikkeling en doorstroming: (Bij)scholing in relevante datamanagementsystemen wordt aangeboden.
🎉
Personeelsvereniging: Actieve vereniging met kortingen voor uitjes en twee keer per jaar een groot zomer- en winterfeest.

 

Veiligheid en betrouwbaarheid

Bij het RKZ vinden we een veilige werkomgeving voor patiënten én collega’s belangrijk. Daarom vragen we bij indiensttreding een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), doen we een referentiecheck en controleren we – waar nodig – diploma’s en registraties zoals BIG.

 

Meer weten?

Voor meer informatie kun je bellen met Marjolein Spelde-In den Berken, Unithoofd OK; 0251-265543.


Solliciteren

Wil je bij ons komen werken? Vul dan je sollicitatie in via één druk op de solliciteer button. Wij kijken uit naar jouw reactie!

 

Blijf op de hoogte

Nieuwsgierig geworden naar het RKZ als werkgever en wil je op de hoogte blijven van wat wij doen? Leuk! Terwijl wij jouw sollicitatie verwerken, kun je op onze website alvast wat meer bekijken en lezen over ons als werkgever.

Verder kun je op de hoogte blijven van wat wij doen via LinkedInFacebook en Instagram

Dit vragen wij:

  • Een afgeronde secretariële opleiding mbo 4 of een vergelijkbare opleiding.

  • Certificaat Medische terminologie is een pré of bereidheid om dit te halen.

  • Minimaal één jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.

  • Goede kennis van Excel, Word, Outlook.

  • Ervaring met Hix is ​​een pré.

  • Jij kunt snel schakelen tussen verschillende situaties en weet je weg te vinden in een dynamische organisatie.

  • Jij komt met creatieve oplossingen.

  • Je bent een echte helper en ondersteuner.

 

of