Rode Kruis Ziekenhuis - Functioneel beheerder AFAS (36 uur)
Overslaan naar content

Functioneel beheerder AFAS (36 uur)

  • Op locatie
    • Beverwijk, Noord-Holland, Nederland
  • ICT en Facilitair

Werken bij het RKZ

Functioneel beheerder AFAS

36 uur

Waarom deze baan bij het RKZ?

Werken bij het Rode Kruis Ziekenhuis is meer dan zorg verlenen. Bij het RKZ streven wij naar de beste patiëntenzorg, maar ook naar het zijn van een plek, waar patiënten, medewerkers en de gemeenschap zich gezien, gehoord en gewaardeerd voelen. Ons ziekenhuis verbindt zich en werkt samen met andere instellingen om de zorg continu te verbeteren en heeft haar expertise onder meer in hoogwaardige brandwondenzorg. Onze zorg draait om mensen. Wij geloven in betrokkenheid, samenwerking en ontwikkeling. Hier ben je geen nummer, maar een gewaardeerd lid van ons team. Samen werken we aan een open cultuur, professionele groei en aandacht voor elkaar. Werken bij het RKZ betekent deel uitmaken van een persoonlijke en op de toekomst gerichte organisatie, waar jij het verschil kunt maken.

 

Dit is jouw baan:

Als functioneel beheerder bestaat jouw werkdag uit het beheer van de applicatie AFAS waarbinnen  bedrijfsprocessen zoals Inkoop, Logistiek, HR, Salaris, Finance en algemeen worden aangeboden binnen ons ziekenhuis

Jij zorgt ervoor dat deze processen optimaal functioneren, knelpunten snel worden opgelost en neemt initiatief tot procesoptimalisatie.

Ook zal je onderdeel zijn van diverse projectteams. Deze functie biedt een dynamische werkomgeving waarin geen dag hetzelfde is. Je hebt de kans om actief bij te dragen aan de digitale transformatie van het RKZ en een wezenlijke impact te maken op de patiëntenzorg.

 

Tot jouw taken behoren:

  • Het beheren en onderhouden van de AFAS-software, inclusief configuraties, aanpassingen en updates.

  • Het optimaliseren en stroomlijnen van bedrijfsprocessen binnen AFAS.

  • Het analyseren van gebruikerswensen en deze vertalen naar functionele oplossingen.

  • Het trainen en ondersteunen in het dagelijks gebruik van AFAS.

  • Het beheren van autorisaties en toegangsrechten.

  • Het oplossen van incidenten en functionele storingen.

  • Het samenwerken met interne stakeholders en externe partners voor doorontwikkeling.

  • Het op de hoogte blijven van nieuwe functionaliteiten binnen AFAS en deze toepassen waar mogelijk.

 

Kortom, dit ben jij:

Jij hebt een brede kennis van (logistieke) bedrijfsprocessen. Jij bent weerbaar en wendbaar, bezit een proactieve instelling, en omschrijf jezelf als een aanpakker die servicegericht en accuraat is.

Jij zorgt ervoor dat het AFAS systeem optimaal functioneert en aansluit bij de behoeften van de professionals binnen het ziekenhuis.

 

En jij brengt mee:

  • MBO+ / HBO werk en denkniveau, bij voorkeur in de richting van ICT, Informatiekunde of een logistiek gerelateerde opleiding

  • Kennis van AFAS is een pre.

  • Kennis van inkoop / logistieke / financiële / HR processen

  • Bekend met het werken vanuit een projectenstructuur.

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om te schakelen tussen verschillende niveaus binnen de organisatie.

  • Zelfstandig en proactief.

  • Goed ontwikkeld analytisch vermogen.

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal (mondeling als schriftelijk) (Engels is een pluspunt).

  • Gericht op resultaat en samenwerking.

 

Dit wordt jouw team:

Samen met enthousiaste collega’s van de ICT zorg je voor de continuïteit van de applicaties, zodat de collega’s in het ziekenhuis hun werk goed kunnen doen en patiënten een buitengewoon menselijk gevoel ervaren.

 

Jij krijgt van ons:

💰 Aantrekkelijk salaris: Volgens CAO schaal 50, maximaal € 4723,- bruto per maand (obv 36 uur, afhankelijk van opleiding en ervaring – salarisschaal per 1 augustus).
🎁 
Eindejaarsuitkering: 8,33%.
📅 
Contract: 1 jaar, met uitzicht op een vast contract.
💼 
Pensioenregeling: Bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn.

📈 Ontwikkeling en doorstroming: Wij bieden trainingen aan van GoodHabitz om je jezelf te ontwikkelen. 

🚆 Goede bereikbaarheid: Station Beverwijk (en busstation) op 7 minuten loopafstand, gratis parkeren dichtbij het ziekenhuis.
🚴‍ 
Fietsplan: Mogelijkheid om een fiets via het belastingvoordeelplan aan te schaffen.
🏋️ 
Bedrijfsfitness: Toegang tot fitnessfaciliteiten zodat jij gezond en fit kunt blijven.

(€) Meerkeuzesysteem secundaire arbeidsvoorwaarden: zoals bruto-netto reiskostenvergoeding, Mobile Device regeling.
🎉 
Personeelsvereniging: Actieve vereniging met kortingen voor uitjes en twee keer per jaar een groot zomer- en winterfeest.

                     

Solliciteren

Ben jij de persoon waar wij op zoek naar zijn? Vul dan je sollicitatie in via één druk op de solliciteer button. Wij kijken uit naar je reactie. De gesprekken vinden plaats op 21 en 23 juli 2025.

 

Meer weten?

Voor meer informatie kun je bellen met Marcel Bunnik, Manager ICT, bereikbaar via het Servicecentrum 0251 265485

 

of