Rode Kruis Ziekenhuis - Junior Helpdeskmedewerker
Overslaan naar content

Junior Helpdeskmedewerker

Op locatie
  • Beverwijk, Noord-Holland, Nederland
ICT en Facilitair

Werken bij het RKZ

Junior Helpdeskmedewerker

36 uur

Analytisch, communicatief en oplossingsgericht


Help jij medewerkers van het RKZ uit de brand bij facilitaire of ICT problemen? Zodat zij de beste zorg kunnen blijven verlenen aan de patiënt? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Waarom bij het RKZ

Het RKZ is een hechte en warme organisatie met korte lijnen. Wij maken het verschil, omdat wij een klein ziekenhuis zijn waarbinnen we uitblinken in onze specialismes. Dat is uniek in deze tijd. Als collega’s helpen we elkaar om de beste zorg te leveren aan de patiënten. Jouw toevoeging is waardevol: samen zorgen voor beter!


Ben jij dit?

Jij hebt altijd honderden oplossingen klaarliggen voor elke ICT- of facilitaire-vraag. De gebruiker professioneel te woord staan in jouw functie staat op nummer één. Dit doe je op een correcte, tijdige en klantvriendelijke wijze. Stap voor stap neem jij de gebruiker mee naar de oplossing. Lukt dat niet dan zet je de melding door naar juiste oplosgroep. Je controleert of de afhandeling van het proces naar tevredenheid is verlopen.


Dan kan je dag er zo uit zien!

De verstoringen en verzoeken zijn divers en gericht aan ICT, Gebouwbeheer, Medische Techniek of Hotelzaken. Dit alles verzameld in een centraal Servicecentrum. ICT-vragen bereiken het Servicecentrum veelal telefonisch, wat dus een groot deel van je dag bepaald. De ICT-infrastructuur bestaat uit 1200 werkplekken. We ondersteunen vele zorg-ondersteunde applicaties waaronder het Elektronisch Patiënten Dossier(HiX). Het EPD/ZIS is de meest gebruikte applicatie. Als een collega vragen heeft of problemen ondervindt met deze systemen of binnen een ander vakgebied, dan ben jij het eerste aanspreekpunt en probeer je het probleem op te lossen. Dit gaat via de mail, telefoon en het self-service portaal. Jij zorgt als Servicecentrum Medewerker voor een correcte registratie in het systeem.


Dit is jouw team:

Dit doe je niet alleen, maar samen enthousiaste collega’s van de afdeling ICT en het Servicecentrum. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het aannemen van meldingen en vragen vanuit de gehele organisatie.


Wij bieden jou:

  • Een aantrekkelijk salaris van maximaal € 3.658,= (obv 36 uur volgens cao schaal 40) afhankelijk van leeftijd en ervaring.
  • Ontwikkeling en doorstroming vinden wij belangrijk. Daarom gaan wij samen met jou een gesprek aan welke kant je op wil in de toekomst.
  • Een jaarcontract met intentie tot verlenging naar een vast dienstverband.
  • Naast het salaris en 8,33% vakantiegeld bieden wij jou een uitstekende pensioenregeling en ontvang je een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Pakket met flexibele arbeidsvoorwaarden, zoals het bijkopen van verlofuren.
  • Je kunt bij ons gratis parkeren en station Beverwijk is op 7 minuten loopafstand.
  • Verder hebben wij een actieve personeelsvereniging die activiteiten organiseert, zoals weekendje wintersport of fietsenrally, het jaarlijkse Sinterklaasfeest voor je kind(eren) en kan je een bezoek brengen aan verschillende concerten.


Informatie:

Voor meer informatie kun je bellen met Marcel Bunnik, Manager ICT, bereikbaar via het Servicecentrum 0251 265485


Solliciteren: 

Help jij medewerkers van het RKZ graag uit de brand bij facilitaire of ICT problemen? Vul dan je sollicitatie in via één druk op de solliciteer button. Wij kijken uit naar je reactie! De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 26 augustus 2024. 


Blijf op de hoogte!

Nieuwsgierig geworden over het RKZ als werkgever en wil je op de hoogte blijven van wat wij doen? Leuk! Terwijl wij jouw sollicitatie verwerken kun je op onze website, www.werkenbijhetrkz.nl, alvast wat meer bekijken en lezen over ons als werkgever.

Verder kun je op de hoogte blijven van wat wij doen via LinkedIn, Facebook en Instagram.


Dit vragen wij:

  • Jij bent een Servicedesk medewerker met minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring.
  • MBO opleiding niveau 3 of 4.
  • ICT-kennis is een pluspunt.
  • Ervaring met het werken op een telefonische service desk.
  • Ervaring met ITIL processen.
  • Ervaring met registratie software (bij voorkeur Ultimo).
  • Goed ontwikkeld analytisch vermogen en communicatief sterk.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal (mondeling als schriftelijk) (Engels is een pluspunt).
  • Gericht op resultaat en samenwerking.
  • Ervaring met ziekenhuiszorg is een pluspunt.

of