Rode Kruis Ziekenhuis - Junior Helpdeskmedewerker
Overslaan naar content

Junior Helpdeskmedewerker

  • Op locatie
    • Beverwijk, Noord-Holland, Nederland
  • ICT en Facilitair

Werken bij het RKZ

Junior Helpdeskmedewerker

 

36 uur

Analytisch, communicatief en oplossingsgericht

 

Help jij medewerkers van het RKZ uit de brand bij facilitaire of ICT problemen, zodat zij de beste zorg kunnen blijven verlenen aan de patiënt? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

 

Waarom deze baan bij het RKZ

Werken bij het Rode Kruis Ziekenhuis is meer dan zorg verlenen. Bij het RKZ streven wij naar de beste patiëntenzorg, maar ook naar het zijn van een plek, waar patiënten, medewerkers en de gemeenschap zich gezien, gehoord en gewaardeerd voelen. Ons ziekenhuis verbindt zich en werkt samen met andere instellingen om de zorg continu te verbeteren en heeft haar expertise onder meer in hoogwaardige brandwondenzorg. Onze zorg draait om mensen. Wij geloven in betrokkenheid, samenwerking en ontwikkeling. Hier ben je geen nummer, maar een gewaardeerd lid van ons team. Samen werken we aan een open cultuur, professionele groei en aandacht voor elkaar. Werken bij het RKZ betekent deel uitmaken van een persoonlijke en op de toekomst gerichte organisatie, waar jij het verschil kunt maken.

 

Dit is jouw baan:

De verstoringen en verzoeken zijn divers en gericht aan ICT, Gebouwbeheer, Medische Techniek of Hotelzaken. Dit alles verzameld in een centraal Servicecentrum.

ICT vragen bereiken het Servicecentrum veelal telefonisch, wat dus een groot deel van je dag bepaald. De ICT-infrastructuur bestaat uit 1200 werkplekken. We ondersteunen vele zorg-ondersteunde applicaties waaronder het Elektronisch Patiënten Dossier(HiX). Het EPD/ZIS is de meest gebruikte applicatie.

Als een collega vragen heeft of problemen ondervindt met deze systemen of binnen een ander vakgebied, dan ben jij het eerste aanspreekpunt en probeer je het probleem op te lossen. Dit gaat via de mail, telefoon en het selfservice portaal. Jij zorgt als Servicecentrum Medewerker voor een correcte registratie in het systeem.

 

Kortom, dit ben jij:

Jij hebt altijd honderden oplossingen klaarliggen voor elke ICT- of facilitaire-vraag. De gebruiker professioneel te woord staan in jouw functie staat op nummer één. Dit doe je op een correcte, tijdige en klantvriendelijke wijze. Stap voor stap neem jij de gebruiker mee naar de oplossing. Lukt dat niet dan zet je de melding door naar de juiste oplosgroep. Je controleert of de afhandeling van het proces naar tevredenheid is verlopen.

 

Dit is jouw team:

Dit doe je niet alleen, maar samen enthousiaste collega’s van de afdeling ICT en het Servicecentrum. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het aannemen van meldingen en vragen vanuit de gehele organisatie.

 

Wij bieden jou:

💰 Aantrekkelijk salaris: Volgens CAO schaal 40, maximaal € 3.805,= bruto per maand (obv 36 uur, afhankelijk van opleiding en ervaring).
🎁
Eindejaarsuitkering: 8,33%.
📅
Contract: 1 jaar, met uitzicht op een vast contract.
💼
Pensioenregeling: Bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn, met een gelijke inleg van 50% werknemer en 50% werkgever.
🚆
Goede bereikbaarheid: Station Beverwijk (en busstation) op 7 minuten loopafstand, gratis parkeren dichtbij het ziekenhuis.
🚴
Fietsplan: Mogelijkheid om een fiets via het belastingvoordeelplan aan te schaffen.
🏋️
Bedrijfsfitness: Toegang tot fitnessfaciliteiten zodat jij gezond en fit kunt blijven.
🎫
CompanyPass: Profiteer van exclusieve kortingen bij lokale winkels en restaurants tot wellnessresorts, attractieparken en bioscopen.
(€) Meerkeuzesysteem secundaire arbeidsvoorwaarden: zoals bruto-netto reiskostenvergoeding, Mobile Device regeling, Fietsplan.

📈 Ontwikkeling en doorstroming: Bij ons krijg je ruimte om te groeien en jezelf verder te ontwikkelen.
🎉
Personeelsvereniging: Actieve vereniging met kortingen voor uitjes en twee keer per jaar een groot zomer- en winterfeest.

 

Veiligheid en betrouwbaarheid

Bij het RKZ vinden we een veilige werkomgeving voor patiënten én collega’s belangrijk. Daarom vragen we bij indiensttreding een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), doen we een referentiecheck en controleren we – waar nodig – diploma’s en registraties zoals BIG of SKJ.

            

Meer weten?

Voor meer informatie kun je bellen met Jordi Weijermars, Teamleider ICT, bereikbaar via het Servicecentrum 0251 265485

 

Solliciteren

Help jij medewerkers van het RKZ graag uit de brand bij facilitaire of ICT problemen? Vul dan je sollicitatie in via één druk op de solliciteer button. Wij kijken uit naar je reactie. De gesprekken vinden plaats op 20 augustus.

  

Blijf op de hoogte

Nieuwsgierig geworden naar het RKZ als werkgever en wil je op de hoogte blijven van wat wij doen? Leuk! Terwijl wij jouw sollicitatie verwerken, kun je op onze website alvast wat meer bekijken en lezen over ons als werkgever.

Verder kun je op de hoogte blijven van wat wij doen via LinkedInFacebook en Instagram

 

Dit vragen wij:

  • Een ervaren Servicedesk medewerker met minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring.

  • MBO opleiding niveau 3 of 4.

  • ICT-kennis is een pluspunt.

  • Ervaring met het werken op een telefonische service desk.

  • Ervaring met ITIL processen.

  • Ervaring met registratie software (bij voorkeur Ultimo).

  • Goed ontwikkeld analytisch vermogen en communicatief sterk.

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal (mondeling als schriftelijk) (Engels is een pluspunt).

  • Gericht op resultaat en samenwerking.

  • Ervaring met ziekenhuiszorg is een pluspunt.

of