
Medewerker Klant Contact Centrum en receptie (KCC)
- Op locatie
- Beverwijk, Noord-Holland, Nederland
- Ondersteuning en administratie
Werken bij het RKZ
Medewerker Klant Contact Centrum en receptie (KCC)
24 uur per week
Zelfstandig, klantgericht, flexibel, stressbestendig en communicatief vaardig
Heb jij een dienstverlenende instelling, goede communicatieve vaardigheden en enige kennis van de zorgsector? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Waarom deze baan bij het RKZ?
Werken bij het Rode Kruis Ziekenhuis is meer dan zorg verlenen. Bij het RKZ streven wij naar de beste patiëntenzorg, maar ook naar het zijn van een plek, waar patiënten, medewerkers en de gemeenschap zich gezien, gehoord en gewaardeerd voelen. Ons ziekenhuis verbindt zich en werkt samen met andere instellingen om de zorg continu te verbeteren en heeft haar expertise onder meer in hoogwaardige brandwondenzorg. Onze zorg draait om mensen. Wij geloven in betrokkenheid, samenwerking en ontwikkeling. Hier ben je geen nummer, maar een gewaardeerd lid van ons team. Samen werken we aan een open cultuur, professionele groei en aandacht voor elkaar. Werken bij het RKZ betekent deel uitmaken van een persoonlijke en op de toekomst gerichte organisatie, waar jij het verschil kunt maken
Dit is jouw baan:
Je staat ingepland om, om 8.00 te starten op de backoffice. Samen met een aantal collega’s ben jij vandaag ons visitekaartje aan de telefoon.
Het is 7.50 uur, je bent je onder het genot van een kopje koffie of thee aan het voorbereiden op je werkdag. De PC is opgestart, je bent aangemeld op de telefooncentrale, het elektronische patiënten dossier staat open en als laatste start je ook nog het systeem op om de afspraken in te kunnen plannen voor alle lab-onderzoeken.
7.55 uur: Je kunt nog even je mailbox controleren
8.00 uur: De eerste telefoon gaat over, kort daarna krijg jij je eerste gesprek binnen. Een patiënt die belt voor medicatie. Snel zoek je patiënt op en verbind deze door naar de juiste poli. Je informeert de collega aan de andere kant wie je aan de telefoon hebt en waarvoor de patiënt belt alvorens je het gesprek doorzet. Je kunt nog net een slokje nemen voordat je 2e gesprek binnen komt. Je plant snel en efficiënt een afspraak in om bloed te prikken.
Al het telefoonverkeer van het ziekenhuis verloopt via het KCC. Het ene moment heb je een patiënt aan de telefoon en het andere moment een arts of bijvoorbeeld een leverancier.
Kortom, dit ben jij:
Wij zijn op zoek naar twee nieuwe collega's die zich prettig voelen in een dynamische omgeving waar gastvrijheid zeer belangrijk is. Voor deze rol beschik je over goede communicatieve eigenschappen en werk je graag in een team. Met jouw positieve instelling en glimlach weet jij als geen ander iemand op zijn of haar gemak te stellen. Jij hebt een dienstverlenende instelling, goede communicatieve vaardigheden en weet alle vragen telefonisch goed te beantwoorden. Jij bent enthousiast, gemotiveerd. Daarnaast ben je ook beschikbaar voor avond- en weekenddiensten.
Dit wordt jouw team:
Ons team bestaat uit 32 enthousiaste medewerkers. Klantvriendelijkheid en een goede samenwerking staan bij ons hoog in het vaandel.
Jij krijgt van ons:
Aantrekkelijk salaris: van maximaal € 3.125,- (cao schaal 25), bij gebleken geschiktheid (op alle 3 de posities) mogelijkheid tot doorgroei naar cao schaal 35, maximaal € 3.440,-, afhankelijk van opleiding en ervaring.
Eindejaarsuitkering: 8,33%.
Contract: 1 jaar met uitzicht op onbepaalde tijd.
Ontwikkeling en doorstroming vinden wij belangrijk. Daarom bieden wij trainingen aan van Goodhabitz om jezelf te ontwikkelen.
Meerkeuzesysteem secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals o.a. het fietsplan en bruto-netto reiskostenvergoeding, Mobile Device regeling en Bedrijfsfitness
Pensioenregeling: Bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
Goede bereikbaarheid: Station Beverwijk (en busstation) op 7 minuten loopafstand, gratis parkeren nabij het ziekenhuis.
Personeelsvereniging: Actieve vereniging met gereduceerde tarieven voor uitjes, twee keer per jaar een groot zomer- en winterfeest.
Solliciteren:
Kom jij werken bij het RKZ? Vul dan je sollicitatie (motivatiebrief en CV) in via één druk op de sollicitatie button. Wij kijken uit naar je reactie! Solliciteer voor 13 april 2025. De gesprekken vinden plaats in de week van 21 april 2025.
Meer weten?
Voor meer informatie kun je bellen met Davy Hutubessy, Teamleider Klant Contact Centrum, Receptie, Paramedische diensten en polikliniek revalidatie, bereikbaar via 0251-265912.
Blijf op de hoogte
Nieuwsgierig geworden over het RKZ als werkgever en wil je op de hoogte blijven van wat wij doen? Leuk! Terwijl wij jouw sollicitatie verwerken kun je op onze website, www.werkenbijhetrkz.nl, alvast wat meer bekijken en lezen over ons als werkgever.
Verder kun je op de hoogte blijven van wat wij doen via LinkedIn, Facebook en Instagram.
Dit vragen wij:
Afgeronde MBO-opleiding, bij voorkeur in secretariële richting.
Kennis van medische terminologie is van toegevoegde waarde.
Bij voorkeur ervaring in een dienstverlenende telefonie functie.
Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
Je hebt een collegiale, flexibele, gastvrije en klantgerichte insteling.
Je kunt zelfstandig werken.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!